Nils Jørgen Fossdal

17 desember, 2006

Juletid

Hei alle mine kjære faste lesere, jeg ønsker meg noen julehilsener!

Jeg er forresten hjemme en tur i larvik nå, fant ut at det var koseligere å være hjemme uken før jul en at vi kom til larvik etter nyttår og var en uke da.
Derfor er jeg altså i larvik,,, har vært det siden torsdag 14. Inger-kathrine hadde julebord på lørdag og vakt på rimi mandag kveld, derfor kommer hun ikke hit før mandag kveld kl.23.00

Ellers skal jeg feire jul med en stor del av Solås familien(inger-kathrines morsside) Vi blir i alt 13 stk. 2 x tanter 2x unkler 1x kusine 3x fettere og svigerfamilien minus Sven Morten som feirer jul på stranda i perth Australia. og altså meg og ingerkathrine Det blir spennende og koselig, jeg har aldi feiret jul med så mange folk før.

en annen ting jeg aldri har gjordt før er å feire jul med pinnekjøtt (eller pinnakjød om du vill),
Det er jo noe anderledes en Kalkunen jeg er vant til, men det er forsåvidt greit, spennende med noe nytt,,, har jo smakt det 3....4 ganger, og synes det er godt. Selv om jeg nok aldri vil ha den samme lykkefølelsen ved å spise det, som vestlendinger oppvokst med det ser ut til å kunne få.
Dessuten: Riskrem er riskrem og det vet jeg vi skal ha,,,, og når sant skal sies så er jo det det viktigste med julemåltidet!!!


Ellers ønsker jeg alle som stikker innom denne siden nå i førjulstiden en god jul og et godt nyttår!

4 Comments:

  • A merry christmas to you! And a happy new year!

    By Blogger Svenni, at 18/12/06 08:08  

  • Har du gått helt fra konseptene? 1) riskrem er ikke det viktigste 2) pinnekjøtt danker kalkun anyday, 3) men hvorfor snakker du ikke om ribbe, har dere aldri spist ribbe på julaften? Det er helt merkelig. Du er rar, menmen. Du kan vel ikke noe for det.

    mvh
    Ribbe

    PS: god jul også, sjåast snart

    By Anonymous Anonym, at 18/12/06 14:18  

  • Lenge sie du har ofra litt plass te Liverpool på denne sia...særs ønskelig.

    By Anonymous Anonym, at 9/1/07 00:00  

  • Dette innspillet skal jeg pa med meg i tiden fremover

    By Blogger Nils Jørgen, at 10/1/07 09:09  

Legg inn en kommentar

<< Home