Nils Jørgen Fossdal

03 oktober, 2006

Anders drar, eksamen i morgen, Heroes no more fascism


God tur Anders. For dere som ikke har fått det med seg så reiser Anders til Afrika den 6. oktober. Det betyr også at ho i bakgrunn blir gressenke i 6 uker.
Jeg vil ønske anders god tur! så håper jeg virkelig at det blir en bra tur med mye læring og mye gøy i Uganda!!

Eksamen i morgen ja.
Stemmer det, det var den jeg skulle sittet å nilest til, men dengangei. Ja ja, jeg regner med at jeg klarer det ganske bra, alt pensum er lest og Islam kan jeg mer en nok om fra før så dette går nok ganske glatt!

Heroes og Might and Magic V
Kult nok, men på samme til litt, tilbake til III'ern, bare med bedre grafikk, og nesten umulig å forstå helt magisystemet.
men for all del det er et kult spill, men ikke på langt nær så banebrytende som IV var. 3D er ok det, men det var litt vansklig å navigere og tross alt er det ikke et spill som avhenger av god grafikk, det har altid klart seg med 2D og det hadde holt lenge nå og, så kunne de heller utviklet og perfeksjonert playabiliteten på det... men men,, bedre lykke neste gang.
terningkast 3.

Fascisme
Som det står i overskriften, så er det slutt på fascisme(for min del) Jeg hoppet av faget og skal heller ta Innføring i Sosialantropologi på MHS!
Det var en lettelse å ta den avgjørelsen, og den ble tatt den dagen det var frist for å melde seg av faget... Så nå gleder jeg meg til å lese Sos.ant. men det som er synd er at de er halvveis i faget,,, så det blir litt å ta igjenn....men men...

4 Comments:

  • Skole er idet hele tatt overvurdert i vårt sammfunn, (håper jeg tok med nok m'er der), FRIHET FRA SKOLENS SLAVERI!!!, ja.

    Men synd med heroes 5 da, har sett det rundt, men har liksom ikke turt å kjøpe det, åssen krav har det spillet? maskinkrav?

    Ole Jørgen (mr D&D-3,5, forsøk^^)

    By Blogger Ole Jørgen Reindal, at 9/10/06 12:23  

  • MS windows 2000\nt\xp (xp recommended)
    1,5 intel pentium IV eller ADM Atlon
    (2,4Ghz recommended)

    512 MB ram 64 MB videokort (128 recommended)

    4X DVD rom
    2 gig harddisk
    directx 9.0

    By Blogger Nils Jørgen, at 9/10/06 13:53  

  • Im in Afrika baby.. Her er det helt topp. Jeg driter en lang i heroes.. Men ellers saa er det vamt og godt her. Jeg begynner aa faa teken paa aa prute ogsaa naa. snakkes senere. jeg maa gaa.

    Anders

    By Blogger Anders Sætre, at 11/10/06 19:46  

  • Lykke til med skolearbeidet Nils! Nyt det mens du kan. Det er ikke barebare detta jobblivet heller skal du se...

    By Anonymous Anonym, at 16/10/06 17:48  

Legg inn en kommentar

<< Home