Nils Jørgen Fossdal

20 september, 2006

Heroes of Might & Magic

Jeg Var så heldig å knytte bekjenskap til Heroes of Might & Magic serien når jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg og Eirik satt mer eller mindre pal foran dataen uke ut og uke inn. Først hjemme hos meg der vi spilte Heroes II,
Så fikk Eirik bedre data så fi flyttet oss opp til han, der både III'ern og IV'ern ble testet til alle sine grenser.

Nå har jeg den glede å få reklamere for Heroes V, dette er en stor nyhet for alle oss Heroes fantaster! Spillet har jeg selv nettopp bestilt fra cdone.com,
så nå gleder jeg meg som en unge til å få mitt 5 Heroes spill i hendene!
Er ikke mange spill jeg kan skryte av at jeg har eid samtlige hovedutgaver av, men det har jeg faktisk når det gjelder Heroes...

Det fine med heroes er at alle utgavene følger en evolusjonsrekke, men samtidig beholder de gameplayen og hovedelementene sine fra tidligere spill. Har sett noen screenshots og dette er virkelig en forbedring hva gjelder grafikk,
spenningen er da som alltid,,, hva har de forandret, er det til det bedre? Kan heltene sloss(nei stemmer, det startet de jo med i V), jeg har full tro på at også dette er en utvikling til det bedre! men jeg er likevel spent!


Gleder meg som en unge!!!
som sagt på cdone.com for 279,-

4 Comments:

  • Jaja..

    Jeg har ennå til gode å fatte hva det er som er så überknug med slike spill. Jeg er en mere "instant action" spill mann. Det er godt vi alle er ulike.
    Kosa seg med spillet kjekken.

    +Helten+

    By Anonymous Anonym, at 20/9/06 12:18  

  • var det ikke egentlig slik at heroes2 var piratkopiert? I så fall har du vel ikke eid nr 2, men stjålet den. Det er jo på en måte å eie den, men ikke helt. Dermed er det den første serien du har eid 4 1/2 av kan man kanskje si. Det er ikke så ille det heller da.

    Hilsen
    Eirik (jeg vant oftest :D )

    By Anonymous Anonym, at 29/9/06 17:02  

  • Har eid 1'ern sammen med deg på "ultimat strategi collection.
    2 trodde jeg da at jeg hadde kjøpt,,etter at jeg mistet den versonen du nevner....
    3'ern kjøpte jeg ganske seint...etter å ha lånt din en del.
    4 kjøpte jeg med en gang og det samme med 5'ern


    men når du setter spm.tgn ved 2'ern så må jeg innrømme at jeg begynner å lure litt...

    By Blogger Nils Jørgen, at 2/10/06 16:50  

  • Kom på noe:

    jeg eier faktisk heroes2 den dag i dag...
    da vi mistet den mye omtalte utgaven så gikk jeg bort og kjøpte en ekte en...

    og 3'ern har jeg 2 av... lurer på om den ene er din?

    men den virker ikke

    By Blogger Nils Jørgen, at 11/10/06 20:07  

Legg inn en kommentar

<< Home