Nils Jørgen Fossdal

18 mai, 2006

Anes side, Anders sin blogg og litt om meg

http://rpgillustrated.atspace.com/
Dette er en side jeg veldig gjerne vil anbefale alle å stikke innom,
her kan du finne mange kule tegninger som Ane S.Hem har tegnet,
du kan til og med spessialbestille og være med i prossessen med å utforme bildene.
For det meste Fantasy, men jeg tror ho tegner det meste om du vil!

I hvertfall dette er en side det er verdt å ta turen innom,
4 år på illustrasjonsskole i barcelona og et stort naturtalent gjør at Ane med sin særegene stil kan illustrere det meste, spessielt innen fantasy!


Anders Artmark Aanensen har fått seg blogg, du finner linken på høyre side.


Litt om meg
Ja ja, i morgen leverer jeg den siste oppgaven min for dette semesteret, en oppgave om problematikken rundt å definere begrepet Religion, og om de ulike religionsvitenskaplige paradigmene.

så sånn er det, og nå er det ikke lenge til jeg er ferdig for året, 3 eksamener av 3 timer hver, det burde gå godt!
ønsk meg lykke til!

1 Comments:

  • Hei Nils!

    Når er du innom i sommer?
    Takk for at du la ut link til sida mi. Jeg har imidlertid forandra litt på den, siden ikke alt funka på atspace, så det er ny adresse; http://rpgillustrated.awardspace.com

    Kom innom! Jeg legger ut nye greier ca en gang i uka

    By Anonymous Anonym, at 12/6/06 19:07  

Legg inn en kommentar

<< Home