Nils Jørgen Fossdal

22 juni, 2006

Sommer"ferie"

Ja ja så er det endelig sommerferie, riktignok skal jeg jobbe 2 og en halv uke til, men skolen er i hvertfall slutt. Det har gtt veldig godt på skolen i år, så det er jo gøy, så nå sitter jeg bare og venter på å få karakterene.
Apropo skole, jeg hadde planer om å ta 2 kunst og kultur fag og et fag innen personalledelse til høsten, var nede på Samfunnsvitenskaplig fakultet førr søknadsfristene i april og forhørte meg, der fikk jeg beskjed om at alt ville ordne seg, men at jeg måtte komme tilbake i juni forde de holdt på å omstrukturere fagene fra 15 til 10 poengs fag. Blåøyd og godtroende som jeg er trodde jeg ikke at dama i disken løy meg opp i ansiktet, med det fant jeg ut i juni, etter alle søknadsfrister.
Jeg er inne på en bacholer i historie og kultur, med fordypning i historie, men kunst og kulturhistorie det blir litt for langt utenfor bacholeren.....LOGIKK

Uansett, jeg prøvde å flykte fra å ta fordypning i Historie, det gikk dårlig for det var det eneste jeg kunne karre meg inn på, om jeg ikke ville ta språkfag.... Så da skal jeg skrive en 20-30 siders oppgave om Trusslen mot demokratiet - Nazisme og Fasisme (mitt favoritt emne....not)

Så god høst til meg,
uansett:
god sommer til alle, jeg skal nyte min ferie i hvertfall!

3 Comments:

  • Stakkars Nils...

    Men jeg kan godt hjelpe deg å bli engasjert i trusler mot demokratiet som har med nazisme og facisme hvis du vil. :)

    Ingenting er helt som å bli redd for noe nytt og spennende! Si fra, så skal du få linker til steder å høre og lese om det på.

    By Anonymous Anonym, at 4/7/06 11:35  

  • Hilsen Ane forresten

    By Anonymous Anonym, at 4/7/06 11:35  

  • Heisann!! lenge siden sist... gøy å se hvem man finner rundt om på blog'ene altså. Håper alt står bra til med deg og din kjære..!
    Klem Marte

    (Det varma hjerte mitt når jeg så link til Tjølling IL...hehe)

    By Blogger Unknown, at 18/7/06 08:49  

Legg inn en kommentar

<< Home