Nils Jørgen Fossdal

13 mars, 2006

VI SNAKKER EKTE KJÆRLIGHET

Vi har alle sett det enorme reklame stuntet fra Staburet de siste dagene,
Lørdagspizza. Ikke få milioner har de blåst på å reklamere for denne pizza'n.
Jeg har personlig valgt å ikke gå på denne reklame hypen, fordi jeg symes at den er alt for drøy, de som har smajkt den sier at den er god, men at den er dyr. Skal du ha pizza med dressing, og skal være mer en en person så anbefaler jeg å heller reise til nærmeste pizzabakern eller lignende lavpris pizzakjede. Der kan man få pizza til 120-130 kr og de kan i hvertfall mette 2 stk og vel så det, og du får med dressing...ok du bruker litt mer penger, men frossen pizza er frossen pizza og bortelaga er bortelaga.
Jeg vil invitere dere til å ta denne diskusjonen nå, ønsker spessielt innspill fra dere som har gått på hypen og prøvd "svineriet?"!
Skall ikke hevde at jeg ikke går på reklame, har nå prøvd 3 av de nye Munkholmene, mangler bare Asia om jeg har forstått det rett.
Cuba er den beste, så Hvete, mens den vinter greia var heller semmer....Glerer meg til Asia

3 Comments:

  • Lørdagspizzan er helt ok. Den er ikke helt sjef. Eneste forskjell er jo at de har bytta ut de tørre skinkebitene med tørre biffbiter.

    Jeg har egentlig ikke latt meg lure. Jeg kjøpte nemlig pizzan før reklamene begynnte å rulle. Etter det har jeg aldri kjøpt den. Syns forsåvidt at Stabburet fortjener å få mange kunder når de lager en så genial reklame. For det er jo det det er! Kan ikke si noe annet enn det!

    By Anonymous Anonym, at 15/3/06 23:09  

  • Jeg tror ikke folk er klar over hvor lett det er å lage en pizza... og hvor mye billigere det er, og hvor mye bedre og spesialtilpasset. Nam nam. Be om oppskrifter. :)

    By Anonymous Anonym, at 30/3/06 16:22  

  • Jg kan ik huske reklamen, mn pzz r god. Jg liker ik sånn saus så d kan d være d samme m. Spsr uten d, og da smaker d vanlig.

    oxo r d lettvint m frosenpzz da.

    By Anonymous Anonym, at 1/4/06 14:29  

Legg inn en kommentar

<< Home