Nils Jørgen Fossdal

14 januar, 2006

Andre halvår KRL igang

Så har jeg kommet igang med andre halvår av Kristendom,Relegion og Livssyn.
I år skal jeg gjennom allmen religionskunskap som inneholder for det meste Islam,Jødedom,Hinduisme og Budisme + norrønmytologi...og antagelig litt om et par andre religioner!
Kristen tro og etikk som er et fag som er delt i to, med kristen tro en dag og etikk en annen dag...det virker hellt ok.
tilsist er det relegionshistorie...dette virker som et litt rart fag som jeg ikke helt vet hva dreier seg om, men det finner jeg sikkert ut!

Har hatt et par timer i hvert fag og frem til nå virker det greit.
Har tilogmed begynt å lese og det er jo ikke så værst.

Ellers venter jeg forstatt på å få gå over på nattevakter på jobben, dette er noe jeg har håpet på lenge, og det ser ut til at det kan ordne seg, men TTT som det heter. Om jeg får gå natt vil jeg tjene ca like mye som jeg gjør nå men bare jobbe 7 vakter mot 12 nå på 6 uker!!! dette gjør i såfall at jeg får mye mer tid til å studere og gjøre andre ting.

4 Comments:

  • Godt å høre at du er tilbake til hektene. Var overhodet ikke meningen å favorisere din kone foran deg, men jeg visste faktisk ikke at du hadde noen blogg... Jeg fikk vite om hennes gjennom en fellsemail ho sendte. Men når det er sagt så er vel det hele en del av resultet til Pan Crews arbeid.

    Nå ligger du i alle fall linket til min blogg.

    By Anonymous Anonym, at 14/1/06 19:16  

  • hehey noen som er i samma båt som meg,(KRL) men byne ikkje før til mandag då, og jeg tar heile greia som selvstudie fordi de ha lagt timeplanen alt for tidlig på morgenen ;-) Lykke til t deg

    ..og til Dave...hint hint, skuffa
    :(

    By Blogger Kamaget, at 15/1/06 01:25  

  • kondulerer med fiskedrapet som jeg leste om på kona di sin blogg..!

    By Anonymous Anonym, at 16/1/06 13:24  

  • vel jeg satt bare å lo, det var ho som var lei seg

    By Blogger Nils Jørgen, at 16/1/06 14:36  

Legg inn en kommentar

<< Home