Nils Jørgen Fossdal

12 desember, 2005

Juleferie!

Så var jeg endelig ferdig!!!
Det er en fantastisk deilig følelse! i tillegg fikk jeg i dag beskjed om at jeg kunne få levere oppgaven jeg først ble nektet å levere pga. tisdfrist kluss.
det betyr at jeg allikevel får alle mine 30 studiepoeng denne høsten.
Den siste eksamenen i Eldre norgeshistorie gikk etter forjholdene greit!
Fikk 7 spørsmål jeg var sikker på 1 jeg kunne litt om og 2 jeg ikke hadde snøring på, og siden det er 10 spm.var på 8 passet jo det egentlig veldig bra.
så nå er det en etterlengtet ferie, den starter med 3 kveldsvakter og så en dagvakt.... litt av en ferie....
Blir mye jobbing frem til vi reiser hjem til jul 23.desember!
Men nå er det i hvertfall deilig å tenke på at man slipper å tenke på at man har flere eksamener!! gratulerer til meg.

1 Comments:

  • Ja er det ikke flott med ferie. Så bra at du fekk levert oppgaven. Nå ha pcen min havarert totalt. Harddisken er dø. Så jeg skal til datakjeden på forus imorgen og se om jeg får tak i ny. Jeg skriver fra en lånt lapptopp nå. Kjipe ting as.. morro å starte ferien me jobb ja. Skal hilse fra fruen. Så snakkes vi seinere. Hejhej...

    By Blogger Anders Sætre, at 14/12/05 21:30  

Legg inn en kommentar

<< Home