Nils Jørgen Fossdal

10 desember, 2005

2 down 1 to go

Sånn der var andre eksamen over
Deilig å være ferdig, men nok en gang er det liten tid til å slappe av å nyte det. For i på Mandag er det Historie eksamen....
Eldre norsk Historie....middels intresant og middels motivert siden jeg ikke fikk levert oppgaven min fordi det var gitt dårlig info om når leveringen skulle være,
slik at jeg kom 1,5 time for sent.... Bittert
men men jeg skal alltids klare å stå på eksamenen og sa er det bare å levere oppgaven til neste år.

Eksamenen i går gikk forresten greit, fikk oppgave om symboler på jesus i kristendommens historie, dette tror jeg jeg fikk greit til å svare på, fikk A på oppgaven i faget så da blir det enten A eller B i faget, for jeg klarte mye bedre en E som jeg må ha for å få c i faget:)
Fornøyd med det