Nils Jørgen Fossdal

06 desember, 2005

1 down 2 to go

Sånn er stillingen etter at jeg klarte å komme meg gjennom første eksamen,
fikk oppgave om å tolke Matteus 28,16-20 samt å skrive litt om det deutronomiske historieverk og deres syn på kongene.
tror det gikk ganske greit selv om det nok ikke var en A oppgave jeg leverte.

så nå må jeg bare henge i selene og fortsette å lese, for alt på fredag er det eksamen i Bibelen 2 og Kristendomshistorie. Dette er nok en eksamen jeg kan klare å gjøre det bra på så da er det bare å stå på. for så å bruke helga på å lese seg opp på eldre norsk historie for det har jeg eksamen i på mandag.

som man kan se er det hektiske tider, men man har alikevel tid til litt annet, som i dag...Jeg skal ut å spille fotball, noe jeg ikke har gjordt på all den tid, så dette gleder jeg meg veldig til!!!

(skal raportere om alle måla og skadene jeg får:)